In industria de infrumusetare , orientarea catre client este deosebit de importanta. Toate produsele si serviciile oferite influenteaza puternic nu doar fizicul clientului cat si starea emotionala. Persoanele ce detin afaceri in acest domeniu de activitate ar trebui sa interactioneze direct cu oamenii si sa-si imbunatateasca afacerea in functie de cerintele acestora.
Clientii fideli sunt cei care mentin lucrurile la un nivel corespunzator. Automat acestia recomanda salonul cunostintelor si afacerea creste. O persoana ce iese multumita din salon si apreciaza ceea ce vede in oglinda , este o persoana ce va reveni cu siguranta. Clientii sunt cei care cumpara si merita servicii ireprosabile.
,,Clientul nostru, stapanul nostru?” Uneori da , alteori nu. Lucrurile ar trebui sa fie echilibrate. Clientul sa se bucure de serviciile oferite iar afacerea sa se dezvolte financiar prin achitarea tarifelor. Nu poti intradevar sa multumesti pe toata lumea , poti insa sa iti mentii orientarea catre oameni .